Recenze knihy Jak účinně oslovit média od Jana Tomandla

Obálka knihy Jak účinně oslovit média

Není snad většího problému, který trápí neziskovky, než je absence v médiích. Pozornost médií si koupit nelze, vznikne díky souhře okolností, připravenosti a samozřejmě metodického přístupu. A právě přístupem k médiím se zabývá kniha Jana Tomandla Jak účinně oslovit média.

Read moreRecenze knihy Jak účinně oslovit média od Jana Tomandla

Recenze knihy Tonyho Buzana Myšlenkové mapy

Tony Buzan - Myšlenkové mapy

Možná vám přijde, že jsou myšlenkové mapy (moc pěkně česky „myšmapy“) jen další módou, buzzwordem a hypem. Možná. Jenže Tony Buzan je propaguje už čtyřicet let a je považován za jejich vynálezce, i když ve své knize uvádí, že mapy používal třeba Leonardo da Vinci. Nejsou tedy vynálezem 20. století. A právě proto si zaslouží vaši pozornost – jsou totiž ověřeným klíčem k vašemu mozku, nástrojem k dosahování cílů, které si vlastně neumíme ani klást.

Read moreRecenze knihy Tonyho Buzana Myšlenkové mapy

Dale Carnegie: Jak mluvit a působit na druhé při obchodním jednání

Dale Carnegie - Jak mluvit a působit na druhé při obchodním jednání

Kniha, jejíž krátkou recenzi začínáte číst, je modernizované (a přeložené) vydání bestselleru, který má své kořeny na začátku dvacátého století. Tehdy začal Dale Carnegie vyučovat v New Yorku veřejné řečnictví. Tedy učil lidi mluvit, komunikovat a využívat řeč jako nástroj. Od začátku minulého století se toho změnilo hodně, ale nevyvíjenou dovedností správně komunikovat trpíme stále.

Read moreDale Carnegie: Jak mluvit a působit na druhé při obchodním jednání

Pin It on Pinterest