Co je přidanou hodnotou vaší organizace? Jak se o ni staráte?

Peníze na stole

Jakou má vaše společnost přidanou hodnotu? Co dáváte okolí? Proč existujete? Zní to moc filozoficky, což není záměrem. V manažerských příručkách se píše o misích, vizích, strategiích… Mně jde ale o jednu myšlenku: Proč by se o vás okolí mělo zajímat? S tím totiž podle mého souvisí druhá část této myšlenky, která není moc vidět. A sice – kdo a proč by měl vaši práci podporovat finančně?

Read moreCo je přidanou hodnotou vaší organizace? Jak se o ni staráte?

Ukažte dárcům, jak využijete jejich dar. Hned

Ukázat dárcům, jak využíváte jejich dar, může být někdy docela snadné, stačí mít nápad. Na krátkém videu uvidíte jeden příklad z Německa. Otázkou zůstává, jak podobný nápad získat, pokud se nevěnujete dětem v Africe nebo se dokonce vůbec nevěnujete dětem a sociální oblasti. Jak to děláte vy? Jak ukazujete dárcům, na co jdou jejich finanční … Read more

Příklad nefunkčního fundraisingového e-mailu – jak bychom to udělali my (konkrétní příklad)

V nedávném článku jsem psal o jednom fundraisingovém e-mailu, který nepovažuji za úplně povedený. V tomto článku přináším návrh toho, jak bych takovou prosbu o dar psal já. Vycházím přitom z pravidel, která jsem přečetl v odborné literatuře a mnohá z nich vyzkoušel ve vlastních e-mailech.

Read morePříklad nefunkčního fundraisingového e-mailu – jak bychom to udělali my (konkrétní příklad)