Dva zajímavé články o marketingu: Milion adres na prodej, web stojí na personách
Zaujaly nás dva články týkající se propagace také neziskových organizací.
Databáze pro spam
Kupovat databáze e-mailů dnes může opravdu jen naiva nebo zcela nepoučený člověk. Nejenže zasíláním nevyžádaných e-mailů nezbohatne, ale spíše si uškodí. Se čtenáři je potřeba vytvářet dlouhodobý vztah založený na důvěře. O to se ve svých newsletterech snažím i já. Článek o nevyžádané nabídce na odkup databáze milionu e-mailů napsal Martin Domes: Jak na zaručeně špatný e-mailový marketing.
Weby jsou pro lidi
Webové stránky fungují tehdy, mají-li kvalitní obsah určený hlavně lidem. Stále na to zapomínáme. Snažíme se hlavně psát o sobě nebo o někom dalším (sponzorovi), ale zapomeneme se zeptat, jaký přínos má článek pro čtenáře. Ukazuje se, že je to klíčové pro úspěch webu. V článku Jednoduchý trik, díky kterému bude váš web přesvědčivější, se dočtete, že tzv. persony mohou násobně zefektivnit účinnost vašich webových stránek. Je to logické – prostě zaujmou.