Neziskovky a média: Jak získat publicitu

Zeměkoule, web, komunikace

Média a neziskovky se navzájem potřebují. Občanská sdružení touží po publicitě a veřejném ohlasu své činnosti, novináři zase rádi využívají neziskovky jako zdroje zajímavých informací a expertních hlasů. Na první pohled to vypadá jako ideální předpoklad pro oboustranně výhodný vztah. Nicméně potenciál často zůstává nevyužitý.

Read more

Co by měla obsahovat tisková zpráva, aby neskončila v koši

Smazat e-mail

Zažít úspěch s tiskovou zprávou – tedy dosáhnout toho, aby byl na jejím základě vydán článek, vyžaduje splnění mnoha „povinných“ bodů. Základem je jedinečná událost, téma, o kterém se píše. Pak ale existuje řada technických a organizačních náležitostí, které lze vypilovat k dokonalosti opakováním a zkušeností. Dokonce si můžete vytvořit jejich seznam a ten před odesláním odškrtávat.

Read more

Pin It on Pinterest