Recenze knihy Jak účinně oslovit média od Jana Tomandla

Obálka knihy Jak účinně oslovit média

Není snad většího problému, který trápí neziskovky, než je absence v médiích. Pozornost médií si koupit nelze, vznikne díky souhře okolností, připravenosti a samozřejmě metodického přístupu. A právě přístupem k médiím se zabývá kniha Jana Tomandla Jak účinně oslovit média.

Read more

Projektujete? Aneb co budete dělat za tři roky, pokud ještě budete existovat

Každý projekt má své požadavky

Co budete dělat za tři roky? Tak trochu jsem tuhle otázku nečekal, navíc mi byla položena trochu mimo kontext, slova odpovědi jsem sbíral a hledal. Neuspěl jsem, tušil jsem to sám, protože odpověď v hlavě připravenou nemám. Co chcete dělat za tři roky? Co se ve vaší práci změní?

Read more

Co je SWOT analýza a jak ji využít

SWOT analýza

Možná jste zkratku už slyšeli, ale nevíte, co znamená a tedy ani nevíte, o co můžete přijít, když tuto analýzu nevyužíváte. Není to žádná věda, pravidla a účel jsou jasné. Popište co nejobjektivněji situaci, kterou chcete vyřešit, a stanovte si cíle. Pak můžete postupovat k jejich naplnění. Výsledek analýzy vám ukáže, co je dobré, co špatné a jaká jsou východiska k vylepšení.

Read more

Pin It on Pinterest