Rozesíláte kvalitní newsletter? 5 důvodů, proč byste měli

Mnoho fundraiserů a marketérů se shoduje, že nejlepším nástrojem pro komunikaci je v dnešní době sociálních médií klasický e-mail. Bohužel je často zneužíván, „pachatelé“ jsou si vědomi toho, že jsou těžce postižitelní a že mají v ruce nástroj hromadného ničení. Přesto se vyplatí věnovat e-mailové komunikaci s příznivci patřičnou energii. Posílejte jim newsletter.

Číst dál

Příklad nefunkčního fundraisingového e-mailu – jak bychom to udělali my (konkrétní příklad)

V nedávném článku jsem psal o jednom fundraisingovém e-mailu, který nepovažuji za úplně povedený. V tomto článku přináším návrh toho, jak bych takovou prosbu o dar psal já. Vycházím přitom z pravidel, která jsem přečetl v odborné literatuře a mnohá z nich vyzkoušel ve vlastních e-mailech.

Číst dál

Dostali jsme e-mail s prosbou o dar. Myslíme si, že to šlo udělat líp

Poslat mail - Google Mail

Nedávno jsem kontroloval složku s nevyžádanou poštou a našel jsem mail, který se vymykal typickým spamům. Jako odesílatel byla uvedena nějaká česká služba, v předmětu jsem zaregistroval „občanské sdružení“. Po kliknutí na mě vykoukl několikaodstavcový e-mail, který mě po přečtení inspiroval k sepsání tohoto článku. Protože si myslím, že je to ukázkový příklad, jak zkazit, co se dá (samozřejmě v dobré víře).

Číst dál

Pět důležitých pravidel pro správné posílání hromadných e-mailů

Hromadné e-maily se občas poslat musí, pokud chceme oslovit určitou cílovou skupinu. Ne každý si možná uvědomuje, že se jedná o zbraň hromadného ničení, a to myslím naprosto vážně. Špatným mailingem můžete zničit nejen příležitost či komunikační situaci, ale občas i dobře fungují vztahy. Sepsal jsem úplně nejvíc nejzákladnější pravidla pro posílání hromadných e-mailů.

Číst dál