Jak správně psát fundraisingové dopisy?

Peníze na stole

Prošla jsem spousty školeními prodejních dovedností, komunikačních taktik apod. Všechny tyto postřehy jsem pak využila ve fundraisingu, kde nyní pracuji. Sepsala jsem pár tipů, jak zvýšit šanci, že zrovna ten váš dopis si někdo přečte do konce, protože to je 50 % úspěchu. Doufám, že někomu tyto řádky pomohou.

Read more

Projektujete? Aneb co budete dělat za tři roky, pokud ještě budete existovat

Každý projekt má své požadavky

Co budete dělat za tři roky? Tak trochu jsem tuhle otázku nečekal, navíc mi byla položena trochu mimo kontext, slova odpovědi jsem sbíral a hledal. Neuspěl jsem, tušil jsem to sám, protože odpověď v hlavě připravenou nemám. Co chcete dělat za tři roky? Co se ve vaší práci změní?

Read more

Paretovo pravidlo – 20 na 80 – platí vždy, víte o tom?

20/80 Paretovo pravidlo

Zjistili jste, že z vašich stabilních dárců přispívají pořád ti stejní, i když oslovíte mnohem větší skupinu? Má většina vašich klientů zájem o pár základních služeb, ale pak je pár zájemců, kteří toho chtějí mnohem víc? Buďte klidní, je to normální a platí to obecně. Dokonce je na to poučka.

Read more

Pin It on Pinterest