Jak správně psát fundraisingové dopisy?

Peníze na stole

Prošla jsem spousty školeními prodejních dovedností, komunikačních taktik apod. Všechny tyto postřehy jsem pak využila ve fundraisingu, kde nyní pracuji. Sepsala jsem pár tipů, jak zvýšit šanci, že zrovna ten váš dopis si někdo přečte do konce, protože to je 50 % úspěchu. Doufám, že někomu tyto řádky pomohou.

Read moreJak správně psát fundraisingové dopisy?

Podpis na konci e-mailu je vaše elektronická vizitka, využívejte ho

Kolik měsíčně rozdáte vizitek? Asi moc ne, že? Pět, deset, dvacet? A kolik pošlete měsíčně e-mailů? Pět denně, tedy zhruba sto měsíčně? Nebo dvacet denně a zhruba čtyři sta měsíčně? A využíváte je jako svou elektronickou vizitku? Je to snadné, velmi efektivní – a zadarmo.

Read morePodpis na konci e-mailu je vaše elektronická vizitka, využívejte ho

Jak napsat mail, aby skončil v koši (příklad z praxe)

Smazat e-mail

Kontroluji nevyřízené e-maily a narazil jsem na jeden, který jsem před 11 dny odložil ke zpracování. Mažu jej a vůbec se jím nezabývám. Je to cynické a nezodpovědné, ale tak to chodí. Přesně tak posuzují běžní uživatelé naše maily, ve kterých po nich něco chceme.

Read moreJak napsat mail, aby skončil v koši (příklad z praxe)

Pin It on Pinterest