Jak správně psát fundraisingové dopisy?

Peníze na stole

Prošla jsem spousty školeními prodejních dovedností, komunikačních taktik apod. Všechny tyto postřehy jsem pak využila ve fundraisingu, kde nyní pracuji. Sepsala jsem pár tipů, jak zvýšit šanci, že zrovna ten váš dopis si někdo přečte do konce, protože to je 50 % úspěchu. Doufám, že někomu tyto řádky pomohou.

Read more

Podpis na konci e-mailu je vaše elektronická vizitka, využívejte ho

Kolik měsíčně rozdáte vizitek? Asi moc ne, že? Pět, deset, dvacet? A kolik pošlete měsíčně e-mailů? Pět denně, tedy zhruba sto měsíčně? Nebo dvacet denně a zhruba čtyři sta měsíčně? A využíváte je jako svou elektronickou vizitku? Je to snadné, velmi efektivní – a zadarmo.

Read more

Pin It on Pinterest