Co by měla obsahovat tisková zpráva, aby neskončila v koši

Smazat e-mail

Zažít úspěch s tiskovou zprávou – tedy dosáhnout toho, aby byl na jejím základě vydán článek, vyžaduje splnění mnoha „povinných“ bodů. Základem je jedinečná událost, téma, o kterém se píše. Pak ale existuje řada technických a organizačních náležitostí, které lze vypilovat k dokonalosti opakováním a zkušeností. Dokonce si můžete vytvořit jejich seznam a ten před odesláním odškrtávat.

Číst dál

Rozesíláte kvalitní newsletter? 5 důvodů, proč byste měli

Mnoho fundraiserů a marketérů se shoduje, že nejlepším nástrojem pro komunikaci je v dnešní době sociálních médií klasický e-mail. Bohužel je často zneužíván, „pachatelé“ jsou si vědomi toho, že jsou těžce postižitelní a že mají v ruce nástroj hromadného ničení. Přesto se vyplatí věnovat e-mailové komunikaci s příznivci patřičnou energii. Posílejte jim newsletter.

Číst dál

Jak správně psát fundraisingové dopisy?

Peníze na stole

Prošla jsem spousty školeními prodejních dovedností, komunikačních taktik apod. Všechny tyto postřehy jsem pak využila ve fundraisingu, kde nyní pracuji. Sepsala jsem pár tipů, jak zvýšit šanci, že zrovna ten váš dopis si někdo přečte do konce, protože to je 50 % úspěchu. Doufám, že někomu tyto řádky pomohou.

Číst dál

Podpis na konci e-mailu je vaše elektronická vizitka, využívejte ho

podpis-perex

Kolik měsíčně rozdáte vizitek? Asi moc ne, že? Pět, deset, dvacet? A kolik pošlete měsíčně e-mailů? Pět denně, tedy zhruba sto měsíčně? Nebo dvacet denně a zhruba čtyři sta měsíčně? A využíváte je jako svou elektronickou vizitku? Je to snadné, velmi efektivní – a zadarmo.

Číst dál