Dárcovská SMS není totéž co placení esemeskou

Mobilní telefony

Jedna z věcí, kterou nám příznivci čas od času vytýkají, je absence dárcovských esemesek. Chtějí nám poslat peníze a chtějí to udělat mobilem. A my jim žádnou takovou možnost nenabízíme. Osobně se tomu bráním z několika důvodů, které pořád považuji za směrodatné. A které se špatně vysvětlují i překonávají.

Číst dál

Jak správně psát fundraisingové dopisy?

Peníze na stole

Prošla jsem spousty školeními prodejních dovedností, komunikačních taktik apod. Všechny tyto postřehy jsem pak využila ve fundraisingu, kde nyní pracuji. Sepsala jsem pár tipů, jak zvýšit šanci, že zrovna ten váš dopis si někdo přečte do konce, protože to je 50 % úspěchu. Doufám, že někomu tyto řádky pomohou.

Číst dál

Co je přidanou hodnotou vaší organizace? Jak se o ni staráte?

Peníze na stole

Jakou má vaše společnost přidanou hodnotu? Co dáváte okolí? Proč existujete? Zní to moc filozoficky, což není záměrem. V manažerských příručkách se píše o misích, vizích, strategiích… Mně jde ale o jednu myšlenku: Proč by se o vás okolí mělo zajímat? S tím totiž podle mého souvisí druhá část této myšlenky, která není moc vidět. A sice – kdo a proč by měl vaši práci podporovat finančně?

Číst dál

Ukažte dárcům, jak využijete jejich dar. Hned

moviestrip

Ukázat dárcům, jak využíváte jejich dar, může být někdy docela snadné, stačí mít nápad. Na krátkém videu uvidíte jeden příklad z Německa. Otázkou zůstává, jak podobný nápad získat, pokud se nevěnujete dětem v Africe nebo se dokonce vůbec nevěnujete dětem a sociální oblasti. Jak to děláte vy? Jak ukazujete dárcům, na co jdou jejich finanční … Číst dál