Logo Žihadlo roku 2014

Soutěž Žihadlo roku hledá nejlepší marketingovou kampaň neziskového sektoru

Žihadlo roku je soutěž o nejlepší veřejně prospěšnou kampaň. Cílem soutěže je upozornit na kvalitní marketingové kampaně neziskových organizací, které podněcují společnost k veřejně prospěšným aktivitám. Letos poprvé si vítěz připíše na účet finanční odměnu.

Porota soutěže Žihadlo roku hodnotí nejen kreativní zpracování kampaní, ale v hodnocení se zaměřuje hlavně na provázanost účelu kampaně s jejím zacílením. Posuzuje i to, zda nezisková organizace zjišťuje a vyhodnocuje dopad kampaně. V porotě zasednou přední čeští a slovenští odborníci nejen na marketing, PR a grafiku, ale i odborníci na společenskou odpovědnost firem (CSR) a neziskový sektor.

Přihlášky je možné podávat do 10. října 2014 na webu Žihadlo roku 2014.

Soutěž neodměňuje pouze neziskové organizace, ale také jejich partnery z řad reklamních agentur, kteří jim při tvorbě kampaní pomáhají. Výhra v soutěži je tak oceněním jejich společné práce. Šanci uspět a zaujmout porotu mají ale i menší organizace s vlastní produkcí.

Zapojit se mohou nejen nestátní neziskové organizace, ale také příspěvkové organizace z České a Slovenské republiky, které medializují veřejně prospěšný projekt, jenž není starší než jeden rok. Kampaň může přihlásit pouze zadavatel (nezisková organizace/příspěvková organizace), a to do kategorií tištěná reklama, televizní a kino spot, rozhlasový spot a internetová kampaň.

Napsat komentář