Jak může neziskovka navázat spolupráci s firmou III.

Další pokračování seriálu paní Zdenky Vymětalové Jak může neziskovka navázat rovnocennou spolupráci s firmou, aby se výhodná spolupráce rozjela a byla přínosná pro obě strany. V dnešním vydání pokračujeme třetím dílem s názvem Koho oslovit?

Druhý díl seriálu Jak může neziskovka navázat rovnocennou spolupráci s firmou Co mohu nabídnout? si můžete přečíst na našem webu.

3. Koho oslovit

Je-li ve firmě osobní vazba, domluvte si schůzku. Přesto, že tam někoho znáte, chovejte se profesionálně. Můžete si tam připravit půdu, od známého zjistit informace předem… ale pokud se tam vydáte, buďte profesionální. Od známého zjistěte jméno osoby, se kterou by bylo nejvhodnější jednat.

Pokud ve firmě nikoho neznáte, nezoufejte. Hledejte na webu informace o tom, zda už někoho podpořili, zda se tím vůbec zabývají. V přehledu lidí hledejte manažera kvality, manažera společenské odpovědnosti, marketingového pracovníka… nebo případně i personalistu. Zavolejte a zeptejte se, kdo se u nich zabývá společenskou odpovědností. Pokud nebudou vědět, nevadí. Snažte se domluvit si osobní schůzku.

Máte-li osobu, zjistěte si informace o firmě:

  • Důkladně prostudujte web společnosti.
  • Hledejte výroční zprávy.
  • Seznamte se se strukturou společnosti, hlavní činností, působností, výrobky/službami… se vším, co najdete. Uvědomte si, co se vám na této firmě líbí. Uděláte dojem a budete působit přesvědčivě (neoslovujete přeci každou firmu ve městě, ale zrovna tuto firmu, protože…).

Další pokračování seriálu Jak může neziskovka navázat rovnocennou spolupráci s firmou s kapitolou na téma Připravte se a jednejte a Spolupracujte bude následovat příští týden.

2 komentáře u “Jak může neziskovka navázat spolupráci s firmou III.

Napsat komentář

Pin It on Pinterest